Cliƫnttevredenheidsonderzoek

    Uw Naam:
    Mijn (telefonische) bereikbaarheid TevredenOntevredenGeen mening
    Emailadres:
    De bereikbaarheid van mijn kantoorTevredenOntevredenGeen mening
    Geslacht manvrouw
    De manier waarop ik u heb bejegend TevredenOntevredenGeen mening
    Hoe bent u met mij in contact gekomen?
    TevredenOntevredenGeen mening
    Wat voor soort rechtszaak heb ik van u in behandeling (gehad)?
    De bejegening door de telefoniste TevredenOntevredenGeen mening
    Vind u dat ik uw belangen (tot dusver) goed heb behartigd?
    De wijze waarop en de mate waarin ik u heb geĆÆnformeerd TevredenOntevredenGeen mening
    Zou u mij opnieuw inschakelen als u weer een advocaat nodig heeft?
    Het nakomen van gedane toezeggingen TevredenOntevredenGeen mening
    Zou u mij als advocaat aanbevelen aan anderen?
    De snelheid waarmee uw zaak is behandeld TevredenOntevredenGeen mening
    Heeft u suggesties voor de verbetering van mijn dienstverlening?
    Mijn inzet bij de behandeling van uw zaak TevredenOntevredenGeen mening
    De dienstverlening van mijn kantoor TevredenOntevredenGeen mening

    Wanneer je dit formulier gebruikt, ga je akkoord met de opslag en verwerking van jouw gegevens door deze website.